Klantenservice

Wij streven naar een uitstekende klantenservice, waarbij het waarmaken van de verwachting van u als klant het hoogste doel is.

 

1 Retourneren
1.1 Product ruilen?

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen met [email protected] Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.

1.2 Geldt het herroepingsrecht?

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen zijn afhankelijk van de grootte van uw order, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via [email protected] Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

2 Verzenden
2.1 Wat zijn de verzendkosten

Wij hanteren binnen Nederland (m.u.v. de Waddeneilanden) de volgende verzendkosten:

  • Klein (bijvoorbeeld 1 Tafel of 1 stoel) = € 6,95
  • Middel (bijvoorbeeld 1 Lockerkast) = € 49,95
  • Palletvervoer = € 50,00
  • Groot - Nader te bepalen middels offerte. Neem contact op met ons hiervoor
2.2 Ik heb een verkeerd bezorgadres doorgegeven!

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

3 Contact
3.1 Hoe kan ik Novion bereiken?

Per mail zijn wij iedere dag bereikbaar via [email protected] Wij zijn ook telefonisch bereikbaar via 0481 745 599.

3.2 Ik ben al klant. Kan ik al mijn vragen dagelijks stellen?

U kunt als klant voor iedere vraag een ticket aanmaken wanneer u bent ingelogd. Voor iedere nieuwe vraag kan er een nieuw ticket aangemaakt worden. Onze klantenservice kan met dit systeem precies zien welke vragen er nog voor u openstaan om u op deze manier zo snel mogelijk van dienst te zijn.

3.3 Ik heb een klacht

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar [email protected] Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Neem contact op
* Verplichte velden
Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »